27 lutego 2013

ARTYSTYCZNE KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE cz.5



Wspomniałam, że wykonuję kartki większego formatu (A5), ale nie zamykam się tylko w tym formacie. Poniżej przedstawiłam kartki mniejsze (A6).

Niektóre z nich można potraktować jako uniwersalne, ponieważ można je przedstawić i w pionie jak i w poziomie :-). Myślę, że to całkiem niezły pomysł.



Puste przestrzenie na kartkach to nie pomyłka :-)
Pomysł zupełnie zamierzony. W ten sposób daję możliwość nabywcy by zrobił coś od siebie - np. tytułowy napis: Mojej córeczce (imię). Myślę, że takie kartki bardziej przyciągną uwagę obdarowanej osobie :-) i większe prawdopodobieństwo, że nie wylądują w śmietniku, a wręcz przeciwnie - zachowane na pamiątkę.















Wszystkie kartki, które zrobiłam to pomysły, które zrodziły się w mojej głowie. Jeżeli zrobicie coś pod wpływem moich pomysłów i będziecie chcieli pochwalić się znajomym - zaznacz to na swoim blogu, pamiętniku lub stronie www. Chciałabym abyście uszanowali to i nie kopiowali bez mojej zgody.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz